liinneaalennartsson

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Linnéa - 31 december 2011 15:59

En kort sammanfattning med bilder från året 2011, varit ett skit år samtidigt hur bra som helst!


A picture say more than 1000 words.



 





bild sen januari, när fille sov över!



bild sen när man gick på lilla underbara borgstenaskolan


några små tjurar som tog sig in på skolgården.

 

klassresan i stochholm


   

alla underbara övernattningar med felicia

 

torsdags kvällarna med bästa bella

 

varberg



     alla gånger med min favortit tove 









alla mysiga dagar man tillbringat med becka

 

skolavslutningen 2011 som sedan tillbringades med felicia

       

alla underbart mysiga dagar med min lilla favorit, lärde även känna denna söta tjej i år, inget jag ångrar!

 

stan med mina favorit tjejer!

 

när jag sov över hos sötisen emily'

                

i höstas när jag sov över hos felicia och vi fotade

började även sjuan i år, både kul och jobbigt!

   

sen nu i slutet av året har jag tillbringat mest tid med moa, som jag även ska fira nyår, en stund med idag, loveu!





 

 

 

 TJEJER, NI GÖR MIN DAG, VAD VORE LIVET UTAN ER!


ÄLSKAR ER!  


Presentation


Hej jag heter Linnéa och är en fotoglad 13 åring! På fritiden är jag med kompisar och vi tar nästan alltid kort, och så rider jag också!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards