liinneaalennartsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 31 maj 2011 20:18

Imorgon så blir det klassresa med bästa klassen! Vi drar till Stockholm :)

Onsdag-Lördag uppe i denna stora stad kommer bli bäst! Bland annat blir det gröna lund, skansen och fångarna på kastellet (ungefär som fångarna på fortet) och lite museer! Kommer säkert bli ett par underbara dagar :D 

Och dessa underbara personer som ska med är:


Felicia Antoniusson

Linus Andreasson 

Vilma Andersson

Pontus Johansson

Isac Juhlin

Jesper Larsson 

Linnéa Lennartsson

Tove Lorén

Agnes Lundin

Magdalena Sten

Erik Glemfelt


Stockholm här kommer vi!  


kommer säkert lite bilder senare i helgen också! 

Av Linnéa - 31 maj 2011 20:02

Nu är jag tillbaka efter en liten paus, har varit hos mamma i två veckor nu och p.g.a av att vi inte har internet fixat hos mamma än har jag inte bloggat så mycket det senaste! Här kommer lite bilder från veckorna hos mamma: 


     


Och sist en bild på mig och ludde:)


 

Tack och hej! Ska försöka lägga upp något litet varje dag!


Så titta in en liten titt då och då. Så kanske jag har gjort något nytt inlägg :)

Presentation


Hej jag heter Linnéa och är en fotoglad 13 åring! På fritiden är jag med kompisar och vi tar nästan alltid kort, och så rider jag också!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards