liinneaalennartsson

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

strömavbrott :/

Av Linnéa - 2 november 2011 10:36

Får väl nörda datorn nu medans jag kan! Ska vara strömavbrott idag från klockan 1-3, inte så kul!

Men nu igår så var jag i stan precis som i måndags! i måndags så var jag med pappa lillasyrran och lillebrorsan på badhuset, och i tisdags var jag och mina syskon med mamma i stan och köpte lite saker till matildas rum. Sedan så åkte vi vägen över rångedala och stannade vid kusinen! Och matilda sov även över där, skönt att bli av med henne lite, fast hon är väl okej ibland iallafall! Vi kan inte hålla sams så bra, syskonkärlek <3 Nu så blir det frukost och en varm dusch! :D


men nu måste jag äta innnan strömavbrotten ska ju hinna äta lunch innan strömavbrottet också! ;)




 

liten bild på mig då ;)




Puss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 31 december 2011 15:59

En kort sammanfattning med bilder från året 2011, varit ett skit år samtidigt hur bra som helst!   A picture say more than 1000 words.               bild sen januari, när fille sov över!     bild sen när man gick på lill...

Av Linnéa - 25 december 2011 22:59

Var väl en helt okej julafton, bra julklappar, god mat, kalle anka osv. En helt vanlig julafton helt enkelt! Fick det mesta jag önskade mig, tyvärr så är det ju något fel när man laddar in bilder så kan inte visa vad jag fått, får bli bilder från goo...

Av Linnéa - 20 december 2011 17:12

Okej, nu lovar jag, tror jag iallafall att jag ska blogga, varje dag! Okej nu är det tisdag, kör på en kort sammanfattnig om dom senaste dagarna,   Lördag: innebandy match, vinst med 9-4, världens bästa lag! älskar er tjejer! <3 Söndag: Då v...

Av Linnéa - 16 december 2011 07:05

Skulle ju göra ett inlägg om dagen, hihi! men iallafall i onsdags var jag med moa och så hade jag innebandy träning, igår så var jag med magda en stund och sen red jag, fick waldi, så det gick väl bra! Och det var jättekul att få rida igen, på riktig...

Av Linnéa - 13 december 2011 14:31

Det var verkligen länge sedan jag bloggade. Har inte riktigt orkat eller velat, men nu kör jag på igen! Tänkte att jag ska göra mer inlägg med bara bilder, och mindre text, men kommer komma bara textinlägg också. Just nu är min dator lite konstig i...

Presentation


Hej jag heter Linnéa och är en fotoglad 13 åring! På fritiden är jag med kompisar och vi tar nästan alltid kort, och så rider jag också!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards