liinneaalennartsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 13 oktober 2011 20:32

  

Fråga så mycket du vill, fråga vad du vill och gör det sedan en gång till!

Så bara fråga på!



PuSs Linnéa!

Av Linnéa - 12 oktober 2011 21:02

Nu är jag då hemma, och gör absolut ingenting! Ganska skönt faktiskt, inga läxor, ingenting som måste göras (förutom städa) men det orkar jag inte!


Får väl ta lite nya bilder snart, känns tråkigt utan bild eller med gamla som man redan känner igen! Men men, får väl vara lite så ibland. 

Idag så har jag varit i skolan, sedan tog jag bussen hem. Gick in lite på datorn, blev inget bloggande då! Sen så kom Tove och så åkte vi med min farmor till innebandy träningen, sen nu då så har jag ätit, duschat och nu lite bloggande! Men nu så blir de sängen snart! 


   BROTHER AND ME


Puss! 


Linnéa 

Av Linnéa - 11 oktober 2011 21:24

Ni som följer bloggen märker ju nu att jag har ändrat designen! Allt är ändrat, allt från texten på hela bloggen till färgerna och headern!

Nu blir det upptadering!


Ska även börja med veckans hiss och diss!


Kanske även, om jag hinner på morgonen, dagens outfit. 

Och en gång i månaden eller i veckan, beror på om jag får många frågor, börjar nog men en gång i månaden! Men jag pratar ju förstårs om frågestund.   


Men ge förslag, våga kommentera! Säg vad ni tycker, om ni t.ex tycker någon text är svår att läsa osv! Eller något helt annat! Bara bra att ni vågar visa att ni finns, är bara kul men kommentarer och frågor! 


Hoppas att ni följer bloggen, ska ta och sova nu!

kommer en liten bild också! inlägg utan bilder är inte lika kul!


 


Kraaam Linnéa!












Av Linnéa - 10 oktober 2011 21:48

Ibland blir det ju så att man bara inte orkar blogga, när jag blir sån så kommer jag på massor av ideer och ändrar bloggen så nu kommer ny design inom kort! Ny header, ja nästan allt, kommer bli väldigt kul! Kommer ju kännas som en ny blogg, då blir det mer uppdatering! Nya höstbilder och mycket mer! Så nu någon gång i veckan så kommer den nya designen!


Hoppas ni fortsätter följa bloggen, även fast det varit lite konstigt på senaste tiden!



PUSS&HEJ!


Av Linnéa - 9 oktober 2011 17:42

Var väldigt längsedan jag bloggade nu! Ska nog börja igen, har även ny blogg med bästavän nu, Problembarnen.bloggplatsen.se, följ gärna! 

Kommer nog blogga lite mer på den andra bloggen, men kommer ju fortsätta blogga här med! Detta är ju liksom MIN blogg, och den andra är ju våran, så kommer ju blogga här med, men kanske inte lika mycket! 


Men vill verkligen att ni kommenterar om ni vill ha mer bilder, på vad osv, eller om ni tycker jag ska redigera, eller kanske ha en frågestund, ge förslag! Ska ju vara kul för er att läsa bloggen!


Får väl bli en liten bild på mig då,


   hösten är verkligen här nu!


Puss&hej!

Presentation


Hej jag heter Linnéa och är en fotoglad 13 åring! På fritiden är jag med kompisar och vi tar nästan alltid kort, och så rider jag också!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards