liinneaalennartsson

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Nu kör vi!

Av Linnéa - 13 oktober 2011 20:32

  

Fråga så mycket du vill, fråga vad du vill och gör det sedan en gång till!

Så bara fråga på!



PuSs Linnéa!

 
 
Ingen bild

hej jag heter ragnar och rimmar på granar! jag e b

13 oktober 2011 21:16

frågor:
är du oskuld
gillar du killar
vem tycker du e snygg
vem i klassen skulle du kunna tänka dig att bli ihop med
gillar du mig
tycker du att det är skönt att bajsa
har du ett stort intresse för hästar, så att du skulle kunna ha en själv
vet du vad en graman är
vi tar det en gång till, gillar du mig
vet du vet jag är
tycker du att du e snygg, det tycker jag
läser du tidningen
innan menade jag att jag tycker att du e snygg.
har du ett husdjur
fast jag tycker att jag är snygg också
jag tror jag har ställt många frågor.

mig: hejdå du: kbry mig: jag gillar snöbollar du: kbry

Linnéa

13 oktober 2011 21:36

är du oskuld, ja de är jag
gillar du killar, ja de gör jag ;)
vem tycker du är snygg, tycker många är snygga
vem i klassen skulle du kunna tänka dig att bli ihop med, ingen faktiskt!
gillar du mig, ja klart jag gör!

 
Ingen bild

jag är fortfarandes bra på att rimma!

13 oktober 2011 21:23

frågor:
kan du skriva vad du tycker om för någon utrustning till häst
gillar du snoppar
har du en pojkvän
jag gillar snoppar lite grann
fisköga e äckligt håller du med
fast jag gillar inte håriga snoppar och de får helst vara slemmiga
är groda ditt favoritdjur
U är en bokstav tror jag
jag gillar inte grodor
tycker du att jukka e ett fint namn
grodor e slemmiga och ofräscha...
jag gillar att ställa frågor
har du haft en häst
tycker du att wesslan e sexig
e du bra på att åka longboard
jag gillar det
jag tycker inte om normala
jag gillar inte heller överviktiga
du älskar överviktiga. men jag vet inte varför
varför gillar du överviktiga
heter du per
nej juste ja du heter anders.

nu har jag skrivit många frågor. jag gillar att fråga. bättre att fråga en gång för mycket än för lite! jag är smart nu.

mig: hej!!:D:D:D:D:D:D<3 du: hej mig: VAD GÖR DU?!:D:D:D:D:D:D<3 du: inget. mig: okej!!:D<3<3 mig: jag älskar dig <3 hoppas du vet det, du betyder allt för mig!! du: *inget svar*

Linnéa

13 oktober 2011 21:41

kan du skriva vad du tycker om för någon utrustning till häst, sadel, träns, haha allt som tore har säger jag då! så får du tänka lite!
gillar du snoppar, udda fråga...
har du en pojkvän, nej det har jag inte!
jag gillar snoppar lite grann, okej intressant!
fisköga e äckligt håller du med, ja det gör jag :D
fast jag gillar inte håriga snoppar och de får helst vara slemmiga, haha föööör mycket information!

 
Ingen bild

det är jag igen, den som e bra på att rimma

13 oktober 2011 21:26

frågor:
är du puls för hög
är du neger, svart
du puls blir för hög när du kollar på mig
är jag jobbig?
har jag ställt mer än 50% utav alla frågor
tycker du att det är bra
y är också en bokstav, vad har du för åsikt
jag tycker att det är bra
okej
jag gillar inte dig så mycket
f är ingen bokstav dock
jag skoja, jag gillar dig lite grann

mig: hej min babee <3 du: hej mig: äslakr du mig? du: nej, vrf skulle jag? mig: tänkte bara.. du: DU SKA INTE TÄNKA!DU SKA LÅTA MIG VA FÖR I HELVETE!! mig: :''( nu gråter jag, du är mitt allt du: kbry

Linnéa

13 oktober 2011 21:44

är du puls för hög, JAPPP
är du neger, svart, klart!
du puls blir för hög när du kollar på mig, alldeles för hög!
är jag jobbig? nepp bara lite kanske (a)
har jag ställt mer än 50% utav alla frågor, mer än hundra! ;)
tycker du att det är bra, japp grymt!
y är också en bokstav, vad har du för åsikt, tror jag håller med!
jag tycker att det är bra, jag med :D
okej, mmmmmmmm
jag gillar inte dig så mycket, kbry
f är ingen bokstav dock, okeeej vadå ljuga
jag skoja, jag gillar dig lite grann, okej detsamma!


hahahah crasy friend gillar dina små konversitioner, älskar dig!

 
Ingen bild

jag rimmar bättre nu, jag är rättre klur!

14 oktober 2011 21:44

jag tycker inte om dina svar... de var dåliga.
bara för det ska jag fråga mer

frågor:
vill du ha många griskultingar?
är du en gris?
okej
jag gillar inte hundar.
trekant är två saker, vad har du för någon åsikt?
jag har åsikter.
dina åsikter e fel.
du trycker ner dina närmaste vänner, vad har du för kommentar till detta?
jadu, nu kommer vi till en speciell fråga...
gillar du dom smutsiga mattorna på BR?
jag äcklas...
fyfan nu får du ta och ge dig linnea!
nej nu orkar jag inte med dina jobbiga svar längre. hejdå

mig: jag är så ledsen över det du sa du: *inget svar* mig: hallå? kan du inte snacka me mig? du: orkaa, du e ju så störd man bara kan bli. mig: okej

Linnéa

15 oktober 2011 16:07

vill du ha många griskultingar? japp flera 100 000!

 
Ingen bild

emilia

15 oktober 2011 11:00

när kommer du till mej och lisa i göteborg? <3 :)

Linnéa

15 oktober 2011 16:03

jag hoppas på väldigt väldigt snart!!!!

 
Ingen bild

EMMaaa

21 oktober 2011 15:42

varför vill du inte svara?!:(

Linnéa

30 oktober 2011 09:03

för att jag redan gjort de :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 31 december 2011 15:59

En kort sammanfattning med bilder från året 2011, varit ett skit år samtidigt hur bra som helst!   A picture say more than 1000 words.               bild sen januari, när fille sov över!     bild sen när man gick på lill...

Av Linnéa - 25 december 2011 22:59

Var väl en helt okej julafton, bra julklappar, god mat, kalle anka osv. En helt vanlig julafton helt enkelt! Fick det mesta jag önskade mig, tyvärr så är det ju något fel när man laddar in bilder så kan inte visa vad jag fått, får bli bilder från goo...

Av Linnéa - 20 december 2011 17:12

Okej, nu lovar jag, tror jag iallafall att jag ska blogga, varje dag! Okej nu är det tisdag, kör på en kort sammanfattnig om dom senaste dagarna,   Lördag: innebandy match, vinst med 9-4, världens bästa lag! älskar er tjejer! <3 Söndag: Då v...

Av Linnéa - 16 december 2011 07:05

Skulle ju göra ett inlägg om dagen, hihi! men iallafall i onsdags var jag med moa och så hade jag innebandy träning, igår så var jag med magda en stund och sen red jag, fick waldi, så det gick väl bra! Och det var jättekul att få rida igen, på riktig...

Av Linnéa - 13 december 2011 14:31

Det var verkligen länge sedan jag bloggade. Har inte riktigt orkat eller velat, men nu kör jag på igen! Tänkte att jag ska göra mer inlägg med bara bilder, och mindre text, men kommer komma bara textinlägg också. Just nu är min dator lite konstig i...

Presentation


Hej jag heter Linnéa och är en fotoglad 13 åring! På fritiden är jag med kompisar och vi tar nästan alltid kort, och så rider jag också!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards